Felicia RRS je důkaz, že i tuning „feldy“ může vypadat skvěle!

Škoda Felicia patří mezi jedno z nejoblíbenějších aut pro tuning, takže na silnicích lze potkat mnoho úpravených vozů. Většinou se jedná o nepovedené úpravy, na které není příliš radost pohledět. To ovšem neplatí o oranžové Felicii RRS, kterou si dnes představíme. Její majitel začal s úpravy na voze již v roce 1995, kdy Felicii koupil. Až o 5 let později však došlo na vetší úpravy a o další dva roky později se to pořádně rozjelo. „Felda“ byla postupně upravována až do nýnějšího stavu, o kterém si řekneme více.
Začněme u exteriéru. Sériový samozřejmě není ani oranžový lak, který má 6 barevných vrstev a jednu bezbarvou. Vnějšek dostal na zakázku vyrobené prahy a nárazníky, modifikovanou přední masku s nasáváním k ventilaci do interiéru, zpětná zrcátka z M3, zavařené 5. dveře a kliky či přední světla Angles Eyes s LED-diodovými blinkry. Nezapomnělo se ani na karbon, ze kterého jsou výplně předního nárazníku a difuzory.
O pohon se stará čtyřválec, který je převrtaný na 1 490 ccm. Kromě zvětšeného objemu má motor také kovanou kliku, ostrou vačku 280/280, závodní výfuk, zapalovací kabely a iridiové svíčky Splitfire, leštěné sací a výfukové kanály, modrou Flexo hadice, leštěnou rozpěrnou tyč a víko ventilů, kryt z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejový chladič Mocal nebo ostřik chladiče vodou. Výsledný výkon je 109 koní a 132 Nm. Úprav doznal i podvozek, který má tlumiče HP Sporting special. Felicia jezdí na litých kolech z Porsche, které obouvají pneumatiky Dunlop 9090 205/40 R17. O brždění se starají kotouče Brembo a destičky Ferodo DS2000.
Změn doznal i interiér, kde nalezneme sedadla Sparco Sprint, závodní bezpečnostní pásy Sparco, palubní desku a dveřní lišty v barvě vozu, zadní zástavbu z karbonu v ní zabudované Hi-Fi, homologovanou ochrannou klec s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály Sparco, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadičku Sparco T-Rex z broušené kůže či boční ochranné sítě Sandtler. Nechybí ani ukazatele teploty a tlaku oleje a teploty chladící kapaliny, voltmetr, otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení a startování tlačítkem.
Samotnou další kapitolou je pak audio od Sony Xplod, které prezentuje své výrobky ve Felicii RRS od roku 2006. Audio sestava obsahuje: CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2× basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2× subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2× bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1× dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3× čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2× jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4× komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate.
Zdroj: abouttuning.blogspot.cz