Citroën na Ženevském autosalonu: Nová éra
CITROËN při příležitosti ženevského autosalonu přechází v rámci své základní řady do útoku. Obohacuje ji ve světové premiéře o dva vozy, které jasně demonstrují nový positionning CITROËN: CITROËN C4 CACTUS a nový CITROËN C1. Řada DS, která již registruje 420 000 vozů prodaných od jejího uvedení v roce 2010, se potvrzuje jako alternativa k tradičním prémiovým značkám a dál se rozvíjí, především na světových trzích, na které uvádí model DS 5LS.
CITROËN na ženevském autosalonu představuje:
* Dvě světové premiéry, které dokonale ztělesňují změnu přístupu značky ke své základní řadě, s důrazem kladeným na jasné priority: více designu, více komfortu, více užitečných technologií a to vše s nižšími náklady. První novinka: CITROËN C4 CACTUS. Jde o skutečnou alternativu ke kompaktním sedanům, která boří zažité principy. A CITROËN jde ještě dál a přichází s originální obdivuhodnou verzí této světové premiéry – koncepčním vozem C4 CACTUS Aventure. CITROËN představuje rovněž nový CITROËN C1. Značka odhaluje také novou variantu vozu CITROËN C5, verzi CrossTourer, model vzdávající hold odpružení Hydractive III+, které značka nabízí jako jediná na světě. A konečně CITROËN na ženevském autosalonu vystavuje nový CITROËN C4 Picasso a Grand C4 Picasso, které již registrují více než 72 000 objednávek.
* Řada DS, která se prezentuje jako alternativa k tradičním prémiovým značkám a dál se rozvíjí, především na světových trzích, kam uvádí model DS 5LS, luxusní, silný a elegantní sedan vyráběný v továrně v čínském městě Šen-čen. Eleganci nalezneme i v novém provedení exteriéru, které nese označení Faubourg Addict a je součástí nabídky u modelů CITROËN DS3, DS3 Cabrio, DS4 a DS5. Řada DS rovněž prokazuje stále větší odvahu, jak je vidět například u vozu DS3 Cabrio Racing, sportovní verzi, v níž se spojují přednosti vozu DS3 Racing a potěšení z jízdy v kabrioletu. Řada DS se obohacuje o nové možnosti osobních úprav na míru: součástí příplatkové výbavy vozu CITROËN DS4 se stává dvoubarevná střecha. A konečně CITROËN DS5 dostal do výbavy nový motor BlueHDi a nápravový systém s vylepšeným jízdním komfortem.
* Technologická ofenzíva s novými motory, v nichž se spojuje uživatelská radost a účinnost a přitom už dnes splňují budoucí emisní normu Euro 6. Nabídka benzínových motorů je obohacena o motor PureTech Turbo u vozu CITROËN C4 e-THP 130, který umožňuje snížit spotřebu paliva a emise CO2 oproti předchozí generaci průměrně o 23 %. Nabídku dieselových motorů CITROËN rozšiřuje o nové motory BlueHDi, které zahrnují nejúčinnější technologie pro zpracování oxidů dusíku (NOx) a současně snižují emise CO2. Tato technologie je k dispozici u různých motorů a různých modelů značky, například u DS5 BlueHDi 120 (102 g CO2/km) a DS5 BlueHDi 180 (114 g CO2/km ) nebo C4 CACTUS BlueHDi 100 (82 g CO2/ km). A konečně ilustruje technologickou ofenzívu značky
CITROËN také nová sportovní výzva: představuje se Citroën C-Elysée WTCC, který se na startu závodu poprvé objeví na mistrovství světa FIA cestovních vozů 12. dubna 2014 v marockém Marrákéši. Jde o novou sportovní výzvu pro značku, která již v mistrovství světa WRC získala 8 Pohárů konstruktérů.
NOVINKY, KTERÉ ODPOVÍDAJÍ NA OTÁZKY DNEŠKA
CITROËN C4 CACTUS: nový svět, nové nápady!
Svět se mění a očekávání spotřebitelů se vyvíjí stále rychleji… a co to znamená pro automobily? CITROËN reaguje na otázky dneška a nabízí skutečnou alternativu kompaktním sedanům: CITROËN C4 CACTUS. V segmentu C, v němž vládne silná konkurence a principy se zdají být jasně dané, se CITROËN C4 CACTUS odlišuje svým jedinečným designem, v němž se snoubí uživatelské vlastnosti a krása. Výsledkem této zcela nové syntézy je vůz, který nabízí to, co je pro zákazníky skutečně důležité.
CITROËN C4 CACTUS tak dává základy nové automobilové rovnice:
+ design
+ komfort
+ užitečné technologie
… a rozpočet pod kontrolou!
Pro vyřešení této rovnice CITROËN zvolil zcela nový přístup:
Dát více důrazu na to, co je pro zákazníky skutečně důležité. Využít technologické novinky a výrazné prvky ve prospěch designu, komfortu, snadného řízení a nízkých nákladů:
> Airbump, užitečná, esteticky přínosná a na míru upravitelná novinka značky CITROËN, která svým grafickým vzhledem posiluje design a chrání karoserii.
> 100% digitální a 100% intuitivní rozhraní zjednodušující místo řidiče, který má všechny ovladače na dosah ruky na sériově montovaném sedmipalcovém dotykovém displeji.
> Široká přední sedadla připomínající sofa.
> Airbag spolucestujícího přesunutý do stropu (technologie Airbag in Roof), což je světová exkluzivita, která cestujícím vepředu nabízí více prostoru a větší objem odkládací přihrádky.
> Panoramatická prosklená střecha s vysokou ochranou proti horku, díky níž je kabina zalita světlem, aniž by se v ní zvyšovala teplota.
Snížit uživatelské náklady díky odstranění všeho, co je zbytečné. Spojit optimalizovanou platformu s účinnými motory nejnovějších generací: o 200 kg méně než CITROËN C4 pro spojení pohodlného řízení a nižší spotřeby (pouze 82 g CO2/km, resp. 3,1 l/100 km ve verzi s dieselovým motorem a méně než 100 g CO 2/km v benzínové verzi).
U příležitosti ženevského autosalonu se CITROËN C4 CACTUS představí ve verzi „Aventure“, jejíž styl vzbuzuje chuť překračovat všechny hranice a jít naproti lidem. Tento koncepční vůz klade důraz na grafické motivy vozu CITROËN C4 CACTUS a četné možnosti, které tento nový model nabízí.
CITROËN C5 CrossTourer: pozvání k cestě
CITROËN na ženevském autosalonu představuje zvýšenou verzi vozu CITROËN C5: C5 CrossTourer. Tato nová verze přebírá od vozu CITROËN C5, kterého se ve světě prodalo již více než 530 000 kusů a je známý svými příkladnými jízdními vlastnostmi, všechny jeho přednosti. CITROËN C5 CrossTourer nabízí díky svému dynamickému charakteru řadu funkcí, které zvyšují pohodu ve voze, a představuje výzvu k cestě. Přispívá k tomu:
* Koncepce zvýšené verze určené pro všechny typy cest, která mu dodává výraznou osobitost díky specificky rozšířeným blatníkům, matně šedým podélným tyčím, které ladí s 18palcovými litými koly v matně šedém provedení s diamantovým výbrusem, chromovanými vnějšími zpětnými zrcátky a ochrannými kryty v leskle hliníkovém odstínu na předním a zadním nárazníku. Tyto stylové prvky doplňuje zvýšení vozu o 15 mm (u verzí vybavených odpružením Hydractive III+ do rychlosti 70 km/hod.). Bezprecedentní styl, který láká k cestování.
* Optimální komfort, který se přizpůsobí všem typům silnic především díky odpružení Hydractive III+. Tato v automobilovém světě exkluzivní technologie umožňuje upravovat v reálném čase nastavení podvozku tak, aby se bez ohledu na zatížení vždy zachovala stejná světlá výška vozu. Systém upravuje flexibilitu a odpružení podle rychlosti vozu a profilu silnice, pro optimální komfort a stabilitu karoserie bez ohledu na okolnosti. Automatické snížení světlé výšky při vyšší rychlosti zlepšuje aerodynamiku. Při nižší rychlosti nabízí C5 CrossTourer dvě světlé výšky (+6 cm do rychlosti 10 km/hod a +4 cm do rychlosti 40 km/hod) usnadňující překonávání překážek v nízké rychlosti. Nastavitelná výška také usnadňuje nakládání tím, že umožňuje snížit a opětovně zvýšit práh zavazadlového prostoru. Toto odpružení je k dispozici u všech motorů kromě motoru HDi 115 s manuální převodovkou a e-HDi 115 s manuální šestistupňovou převodovkou. Pro vyšší komfort nabízí CITROËN C5 CrossTourer také sedadlo řidiče v plnohodnotné kůži s masážní funkcí a elektrickým nastavením bederní opěrky.
* Užitečné technologie za všech okolností, především Intelligent Traction Control, který usnadňuje jízdu bez ohledu na stav vozovky, tedy i na sněhu a blátě, nebo navigační systém eMyWay spojený se zpětnou parkovací kamerou.
CITROËN C4 Picasso a Grand C4 Picasso: změna epochy
CITROËN na ženevském autosalonu vystavuje i nový CITROËN C4 Picasso a Grand C4 Picasso, které již registrují více než 72 000 objednávek. Dva modely výrazně odlišného stylu a vzhledu, které mají navázat na dva velké obchodní úspěchy. Dva tvary karoserie, každý s vlastním stylem, který je odlišuje na první pohled.
Nový CITROËN C4 Picasso a nový Grand C4 Picasso znamenají skutečnou změnu epochy a jsou pro ně charakteristické tyto specifické rysy:
* Více designu s výrazným a expresivním stylem,
* Více komfortu s interiérem zpracovaným v duchu loftu, ale také:
> příkladná prostornost (nejvíc místa v tomto segmentu ve 2. řadě a u sedmimístné verze ve 3. řadě),
> rekordní objem zavazadlového prostoru: 537 litrů VDA u C4 Picasso a u Grand C4 Picasso 645 litrů VDA a více než 700 litrů po posunutí 2. řady na maximum dopředu.
Zcela nové proporce, které umožnila nová platforma skupiny PSA Citroën EMP2, díky níž se u pětimístné verzi podařilo snížit hmotnost o 140 kg.
* Více užitečných technologií se 100% dotykovým rozhraním a inovacemi pro stále snadnější řízení díky systému Vision 360;
* Rozpočet pod kontrolou s verzí se spotřebou pouze 3,8 l/100 km a emisemi 98 g CO2/km, což je v této kategorii rekord. Nový CITROËN C4 Picasso a GRAND C4 Picasso nabízí rovněž nový motor BlueHDi, který splňuje normu Euro 6, protože zahrnuje modul SCR nabízí rovněž nový motor BlueHDi, který splňuje normu Euro 6, protože zahrnuje modul SCR (Selective Catalytic Reduction), jedinou technologii schopnou výrazně snižovat emise oxidů dusíku a současně zmenšovat i emise CO2. Výsledkem je v této kategorii dosud nevídaný poměr výkonnost/spotřeba: výkon 150 k s emisemi 110 g CO2/km u mechanické převodovky a 117 g CO2/km u automatické převodovky nejnovější generace.
DS, ALTERNATIVA K TRADIČNÍM PRÉMIOVÝM ZNAČKÁM
Řada DS znamená s 420 000 modely prodanými od jejího uvedení na trh skutečný úspěch. Pokračuje ve svém rozvoji především na mezinárodní úrovni a figuruje jako alternativa k tradičním prémiovým značkám.
DS 5LS: výkonný elegantní sedan
Model DS 5LS, který se vyrábí v čínském městě Šen-čen, znamená etapu navíc v rozvoji značky DS v Číně. Ve voze DS 5LS se harmonicky snoubí principy segmentu z hlediska objemu a prostornosti s elegancí, stylem a výkonností vozu DS.
Model DS 5LS se vyznačuje výrazným elegantním tvarem (délka: 470 cm / šířka: 184 cm / výška: 150 cm), který zvýrazňuje objem a smyslné křivky, jež jsou specifické pro prémiovou řadu DS. Je pro něj charakteristická propracovaná důstojná maska chladiče nazvaná „DS Wings“. Boční chromovaná lišta se táhne kolem oken až po zavazadlový prostor a podtrhuje sílu a osobitost tvaru karoserie, které současně dodává eleganci a noblesu. Dynamický styl vozu DS 5LS doplňuje a posiluje zadní široký rozchod a velká kola. Zadní výrazná propracovaná část upoutá exkluzivními světly s LED diodami: 3D design světel zdůrazňuje chromovaná lišta, do které je světlo zasazeno.
V interiéru je vyjádřením elegance unikátní opravdový kokpit. Důraz je kladen na ušlechtilé a pravé materiály, jako je kov, dřevo a semi-anilinová kůže. Posádku tohoto luxusního sedanu čeká prostorný elegantní prostor využívající kvalitní kůži, která je přítomná v celém interiéru až po palubní desku. Použité kůže, doposud vyhrazené pro luxusní značky, jsou podtrženy provedením sedadel „Bracelet“, které je typickým prvkem modelů DS a dokonalou ilustrací toho nejlepšího francouzského know-how.
DS 5LS nabízí vysokou úroveň technologie s motory, jako je THP 160 a THP 200 s přímým sekvenčním vstřikováním spojeným s vysokotlakým čerpadlem, turbodmychadlem typu Twin Scroll. Motory jsou spřaženy s automatickou šestistupňovou převodovkou.
DS 5LS nabízí také příkladnou pohodu na palubě, která v tomto segmentu představuje referenci. Nabízí nejdelší rozvor v segmentu C (271 cm), komfortní sedadla (přední sedadla s masážní funkcí, zadní sedadlo se sklonem opěradla pod úhlem 29°, hlavové opěrky jako v letadle), čistý vzduch (ionizátor), akustický komfort (systém Arkamys, nabídka HIFI DENON…), prvky výbavy pro usnadnění manipulace a řízení (hands-free nastupování a startování, systém sledování mrtvého úhlu, přední a zadní parkovací asistent, kamera pro snadné couvání atd.) a kompletní nabídku telematiky (barevná dotyková obrazovka, DVD přehrávač, tísňové kompletní nabídku telematiky (barevná dotyková obrazovka, DVD přehrávač, tísňové volání,…).
Tento nový model, který se začne prodávat v březnu 2014 v Číně, je významným krokem v pokračujícím rozvoji řady DS na světových trzích.
DS Faubourg Addict: pařížská elegance
Pro paket Faubourg Addict, který je součástí nabídky u modelů CITROËN DS3, DS3 Cabrio, DS4 a DS5, je více než kdy jindy předtím charakteristické přizpůsobení na míru a elegance. Použité prvky využívají postupy, které jsou ve světě automobilů zcela nové a svědčí o kreativitě a know-how značky.
Toto provedení, které ztělesňuje umění špičkových řemeslníků,klade důraz na vzor DS, který se objevuje na střeše vozů DS3 a DS4. U vozu DS5 využívá vzor DS průsvitnost. Je jím potištěná střecha kokpitu, zachycuje v sobě světlo a jako kouzlem se rozlévá do celého interiéru. Designový prvek DS se objevuje i na vnějších zpětných zrcátkách, kam je laserově vypálený, působí jako šperk, který přináší i smyslový hmatový zážitek.
Nově se nabízí odstín karoserie Whisper, který je tmavě černý s jemně nafialovělým nádechem. V nabídce jsou i další odstíny, u vozů DS3 a DS3 Cabrio je to bílá Banquise, u vozů DS4 a DS5 perleťově bílá a u všech čtyř modelů řady černá Perla Nera.
Elegance se projevuje i v těch nejmenších detailech, neboť paket Faubourg Addict zahrnuje i kola s diamantovým výbrusem s barevným středem v odstínu Whisper nebo v černé barvě, podle modelu a odstínu karoserie.
DS3 Cabrio Racing: elegantní ultra sporťák
Na CITROËNU DS3 Cabrio Racing okamžitě okouzlí obrovské množství úprav na míru a sportovní duch. Spojují se v něm přednosti vozu DS3 Racing a radost z jízdy bez střechy jako u modelu DS3 Cabrio.
Vůz převzal stylové prvky vozu CITROËN DS3 Cabrio, k nimž přidal 100% závodní atributy odpovídající jeho silnému a ušlechtilému charakteru: vzduchový difuzor, dvojitá chromovaná koncovka výfuku nebo karbonové provedení řady dílů karoserie (vzduchový difuzor, polovyztužená lišta předního nárazníku, prahy, rozšířené blatníky,…).
CITROËN DS3 Cabrio Racing je nabízen s novým odstínem laku – matně šedým odstínem Moondark, který se kombinuje s černým plátnem střechy a osmnáctipalcovými černě lesklými koly v odstínu Nemesis. Karmínově červená barva, která je typická pro řadu DS, se objevuje na středech kol s logem DS, ale také na dveřích, které jsou opatřeny širokými lištami, které ještě více potvrzují jeho sportovní charakter.
Specifický vzhled má i interiér. Matně šedý odstín karoserie Moondark se objevuje na liště palubní desky a na několika dalších místech, jako je středová část přístrojové desky. Ozdobná lišta volantu a držáky přístrojové kapličky jsou v karbonovém provedení. A konečně na palubní desce a vertikální liště dveří se objevuje karmínově červená.
Exkluzivitu vozu CITROËN DS3 Cabrio, kterého se vyrobilo pouze 100 kusů, podtrhuje i nápis CITROËN Racing na opěradlech předních sedadel a číslovaný štítek na patce řadicí páky.
Pro CITROËN DS3 Cabrio Racing je nesmírně důležitá výkonnost. Jeho motor o objemu 1,6 l s výkonem 207 k, který vyvinul tým CITROËN Racing, využívá zkušenosti týmů značky, která osmkrát získala Pohár konstruktérů ve WRC.
CITROËN DS4: nové možnosti úprav na míru
CITROËN na ženevském autosalonu představuje novou možnost osobních úprav na míru u vozu CITROËN DS4: dvoubarevnou karoserii, která je charakteristickým rysem řady DS. Střecha, spojler a vnější zpětná zrcátka se mohou lišit od karoserie a být v provedení černá Perla Nera nebo tmavě černá s jemně nafialovělým nádechem Whisper nebo modrá Virtuel.
Osobní úpravy realizuje specializovaná dílna v továrně v Mulhouse, kde se vůz vyrábí.
CITROËN DS5: větší komfort a pohodlí
CITROËN DS5 získal s příchodem nových motorů BlueHDi, které jsou výkonné a přitom šetrné k životnímu prostředí, nový nápravový systém spojující komfort a dynamiku.
CITROËN DS5 je totiž nyní vybaven novými tlumiči, které ještě lépe odfiltrují nerovnosti silnice. Jejich úkolem je snížit otřesy, zlepšit vibrační komfort a poskytnout plynulejší jízdu. CITROËN DS5 tak získal větší komfort, ale přitom si zachoval své dynamické vlastnosti.
CITROËN DS5 je rovněž opatřen šestistupňovou automatickou převodovkou poslední generace. Tato nová převodovka spojená s motorem BlueHDi 180 vykazuje emise CO2 a spotřebu paliva na nejlepší úrovni v segmentu (114 g CO2/km a 4,4 l/100 km).
Tohoto výsledku bylo dosaženo díky úpravám motoru a převodovky
* snížení vnitřního tření u motoru a automatické převodovky,
* slabší otáčky motoru díky vysokému točivému momentu a novému způsobu řazení rychlostních stupňů pro větší úsporu paliva při běžném provozu,
* zlepšení potěšení z jízdy a dynamiky díky rychlejšímu řazení,
* fungování měniče točivého momentu umožňující výrazně omezit zvyšování otáček při akceleraci,
* technologie SCR umožňující optimalizaci spotřeby paliva bez zvyšování emisí škodlivin,
* přizpůsobení systému Stop&Start s alternátorem-startérem pro automatickou převodovku.
Verze Hybrid4 navíc umožňuje skloubit účinnost a komfort při řízení s rekordně nízkými emisemi 85 g CO2/km. DS5 Hybrid4 je dynamický vůz s výkonem 200 k, pohonem 4×4 a potěšením z řízení jako u velkého silničního automobilu. Jde o úspěšnou verzi, která představuje více než třetinu prodejů modelu CITROËN DS5 v Evropě.
TECHNOLOGICKÁ OFENZÍVA
Nový motor e-THP 130: rodina PureTech se rozrůstá
Motory PureTech, které byly vyvinuty a vyrobeny ve Francii, používají inovativní, účinné a úsporné technologie.
Tento nový typ benzínových motorů je stále výkonnější a ekologičtější: +15 % výkonu a až -25 % spotřeby a emisí CO2 oproti předchozím generacím.
Tento typ motorů se poprvé objevil ve formě nového benzínového tříválce bez přeplňování (1 l 68k a 1.2 l 82k). Nyní se rozšiřuje o verzi s turbokompresorem e-THP 130, což je první benzínový motor skupiny PSA Peugeot Citroën splňující emisní normu Euro6. CITROËN C4 je první vůz skupiny, u kterého se tento motor objevil.
Motor e-THP 130 je výkonný (130 k při 5 500 ot/min a maximální točivý moment 230 Nm při 1 750 ot/min), ale také šetrný k životnímu prostředí (emise CO2 110 g/km) a úsporný (spotřeba v kombinovaném režimu 4,8 l/100 km, tj. o 2,3 % méně než u předchozí generace, při současném zvýšení výkonu o 10 k). Tento motor je navíc kompaktní: došlo k výraznému snížení hmotnosti a rozměrů při výkonech a požitku z řízení na nejlepší úrovni na trhu. Požitek je zdesetinásoben díky manuální šestistupňové převodovce.
Motory Blue-HDi: výkonné, úsporné a šetrné k životnímu prostředí
Nová generace dieselových motorů BlueHDi se poprvé objevila u nového vozu CITROËN C4 Picasso a nyní je v nabídce modelu CITROËN DS5 ve verzi BlueHDi 120 a BlueHDi 180 a především u vozu CITROËN C4 Cactus ve verzi BlueHDi 100. Tyto motory BlueHDi přinášejí řadu výhod: vyšší výkon, úsporný provoz a šetrný přístup k životnímu prostředí.
Motory BlueHDi splňují díky modulu SCR (Selective Catalytic Reduction), jediné technologii schopné výrazně snižovat emise NOx (-90 %) a současně snižovat emise CO2, budoucí emisní normu Euro6.
Systém selektivní katalytické redukce SCR zabudovaný před filtrem pevných částic průběžně přeměňuje oxidy dusíku na vodní páru (H2O) a dusík (N2), které jsou neškodné.
Tento nový systém umožňuje rovněž výrazně snížit spotřebu paliva a emise CO2. Výsledky:
* emise 82 g CO2/km a spotřeba 3,1 l/100 km u vozu C4 Cactus BlueHDi 100.
* emise 110 g CO2/km a spotřeba 4,2 l/100 km u nového vozu CITROËN C4 Picasso BlueHDi 150 s manuální šestistupňovou převodovkou.
* emise 117 g CO2/km a spotřeba 4,5 l/100 km u nového vozu Grand CITROËN C4 Picasso BlueHDi 150 s automatickou šestistupňovou převodovkou.
* emise 102 g CO2/km a spotřeba 3,9 l/100 km u vozu CITROËN DS5 BlueHDi 120 s manuální šestistupňovou převodovkou.
* emise 114 g CO2/km a spotřeba 4,4 l/100 km u vozu CITROËN DS5 BlueHDi 180 s automatickou šestistupňovou převodovkou.
CITROËN C-Elysée WTCC se vydává dobývat světové okruhy
Technologická ofenzíva značky CITROËN se projevuje také jako nová sportovní výzva: představuje se CITROËN C-Elysée WTCC, který se na startu závodu poprvé objeví na mistrovství světa FIA cestovních vozů (FIA WTCC) 12. dubna 2014 v marockém Marrákéši. Nová výzva pro tým Citroën Racing, ale také pro Sébastiena Loeba, Yvana Mullera a José-Maria Lópeze.
CITROËN, který již získal pět titulů v mistrovství světa v rallye raid a osm titulů v mistrovství světa v rallye, se poprvé pouští do mezinárodního mistrovství na okruzích.
Citroën C-Elysée je sedan segmentu C, který je určen přednostně na mezinárodní trhy s výrazným růstem, jako je Latinská Amerika, oblast Středozemního moře, Čína nebo Rusko. Citroën C-Elysée se setkal u zákazníků s velkým úspěchem a již výrazně překročil svůj původní prodejní cíl – značka již registruje více než 60 000 objednávek.
V Citroënu C-Elysée se spojuje to nejlepší z know-how značky z hlediska stylu, seřízení a kvality. Je opatřen sedanovou karoserií, která je ideální kvůli lepší aerodynamice.
Model C-Elysée, jenž je pro asfalt vybavený osmnáctipalcovými koly, je jedním slovem ohromující. Nárazník opatřený aerodynamickou lištou podtrhuje mřížku masky chladiče s vystupujícím logem ve tvaru stylizovaných šípů. K výrazně sportovnímu vzhledu karoserie přispívají i širší přední i zadní blatníky. Zadní křídlo vzadu doslova lepí vůz k dráze.
Pod kapotou Citroënu C-Elysée WTCC se ukrývá stejný motor 1.6 turbo s přímým
vstřikováním, jakým je vybaven vůz DS3 WRC. Motor se silnějším přeplňováním dosahuje výkonu téměř 380 k. Pro převod pouze na přední kola se využívá sekvenční šestistupňová převodovka.
Zapojení značky CITROËN do FIA WTCC, který je jasnou známkou obnovy sportovních aktivit značky, podtrhuje význam motosportu jako technologické laboratoře a ukazuje na snahu značky zvýšit svůj význam na mezinárodním poli.
FILMS AND PHOTOS AVAILABLE ON:
http://www.citroencommunication-echange.com/
User name: SALON
Password: GENEVE2014