Loix vyhrál po osmé Ypres
![](https://griptv.cz/wp-content/uploads/2013/06/1000404_357540964372499_1231556100_n.jpg)
Belgický matador Freddy Loix vyhrál po osmé Ypres Rally. Druhá etapa obnášela 14 měřených useků a během soboty se nic závratného nepřihodilo. Akorát v poslední rychlostní zkoušce vsplály dva speciály kategorie s2000.
První sekce vyšla nejlépe Craigu Breenovi. Irský mladíček dokázal vyhrát všechny čtyři rychlostní zkoušky a po pátečních problémech s poloosou se posunul na třetí místo před Paddona. Havaroval Andreas Aigner, který na 10 RZ trefil strom a propadl se na chvost první desítky. O pátou pozici vřel krutý boj. Mezi sebou si to rozdávali domací Andy Lefevre, Davy Vanneste a Holanďan Hermen Kobus. Skvěle rozjetou soutěž opustil na čtrnácté rychlostní zkoušce Hayden Paddon který po nárazu do stromu poškodil svou Fiestu s2000.
V odpolední sekci se blýskl Bryan Bouffier. Vyhrál tři erzety a upevnil si tak druhé místo za suverením Loixem. Na Ypres nebude v nejlépe vzpomínat Dany Vanneste který ještě v předposlední rychlostní zkoušce držel čtvrtou pozici s náskokem 7 vteřin na Lefevra. Danymu na poslední rychlostní zkoušce totálně shořel jeho Peugeot 207 s2000 a nikdo se nedivil slzám na jeho tváři. Aby toho nebylo málo tak shořela i Fiesta s2000 Mikko Pajunena a rychlostní zkouška musela být zrušena. To pomohlo Craigu Breenovi který se svým Peugotem 207 s2000 skončil v příkopě na 20 RZ. Oficialně tak platí výsledky z předposlední 19 RZ.
Geko Ypres Rally 2013: Konečné výsledky
1. Loix F. – Miclotte F. (Škoda Fabia S2000)
2. Bouffier B. – Vanneste L. (Peugeot 207 S2000) +1:21,0
3. Breen C. – Nagle P. (Peugeot 207 S20000) +1:52,5
4. Lefevere A. – Vangheluwe A. (Mitsubishi Lancer Evo X R4) +6:36,4
5. Kobus H. – de Wild E. (Ford Fiesta S2000) +6:41,2
6. Solowow M. – Rozwadowski S. (Ford Fiesta RRC) +7:00,0
7. Debackere M. – Cokelaere C. (Peugeot 207 S2000) +9:38,5
8. Hadik A. – Kertész K. (Subaru Impreza STi R4) +10:09,3
9. Tlusťák A. – Škaloud J. (Škoda Fabia S2000) +10:25,6
10. Leandri J. – Gordon F. (Peugeot 207 S2000) +11:12,7