Tým Mičánek Motorsport dokončil úvodní testy nového Lamborghini
![](https://www.griptv.cz/wp-content/uploads/2015/12/LZ7_5166-700x467.jpg)
V říjnu se garáž brněnského týmu Mičánek Motorsport rozrostla o velice zajímavý přírůstek, kterým byl pohárový vůz Lamborghini Gallardo Super Trofeo.
V uplynulém týdnu byl zakončen první, velice rozsáhlý, testovací program tohoto vozu, v jehož průběhu se v kokpitu tohoto italského speciálu vystřídala celá řada závodních jezdců.
Jedním z nich byl i vrchař Marek Rybníček, který své svezení shrnul následujícími slovy: „Když mi Jirka nabídnul možnost testovat toto auto, neváhal jsem ani vteřinu. Je to cupové auto a tak jsem na test nejel s nějakým velkým očekáváním. O to větší překvapení pak pro mne bylo, jak moc je to auto rychlé a jak skvěle se ovládá. A to jak na suchu, tak i na mokru. To, že je to čtyřkolka bylo na vodě dost znát a bylo to hodně příjemné svezení. V příští sezóně bych moc rád s tímto autem absolvoval minimálně jeden ostrý závod a pak se uvidí, co vše to přinese, v žádném případě bych se nebránil nějaké dlouhodobější spolupráci na tomto projektu.“
Podobně pozitivně se o novém autě vyjádřil i další z jezdců Bronislav Formánek: „Velkým plusem tohoto auta je to, jak příjemně se řídí. V posledních měsících jsem jezdil pouze s formulemi a tak to pro mne byla příjemná změna, i když dost odlišná. Ten krouťák je hodně ohromující, stejně jako jeho brzdy. Díky závodnímu ABS s tím byla velká radost jezdit i na vodě, což může usnadnit vstup na okruhu nejednomu zájemci.“
O smyslu a podstatě skončeného testovacího programu pak pohovořil i manažer týmu a autor celého projektu Jiří Mičánek jr.: „Toto auto jsme do týmu pořídili s jasnou vizí. Rádi bychom se po přestávce vrátili na českou okruhovou scénu a tak jsme se rozhodli, že v rámci naší podzimní náplně dáme prostor co největšímu počtu zájemců. Jsem rád, že auto hned v testech ukázalo svůj potenciál a věřím, že v tomto trendu budeme pokračovat i na jaře před začátkem závodní sezóny. Těší mne nejen pozitivní ohlasy jezdců, ale také fakt, že jsme v průběhu celého testování pouze dolívali benzín a řešili běžnou provozní údržbu. Super Trofeo startovalo v Brně naposledy v roce 2010 a vítěz kvalifikace Fabio Babini tehdy zajel čas 2:04.482. Nejrychlejší kolo, které se nám při testech podařilo zajet, mělo hodnotu právě 2:04, takže si myslím, že můžeme být spokojeni.“
Více k tomu již dodává sám autor zajetého nejrychlejšího testovacího kola Tomáš Mičánek: „Pro mne toto testování znamenalo premiérové svezení se závodním autem tohoto typu. Hodně mne překvapilo, jak snadno se ovládá a jak je přitom rychlé. V rámci testu jsem zajel v Brně nejrychlejší kolo za 2.04, což není na první test vůbec špatné. Zvláště, když uvážíme, že jsme jeli nějaký základní setup. Hodně se mi líbilo, jak fungovalo ABS a také těžiště, které je díky motoru uprostřed naprosto ideální. Myslím si, že tento nový vůz je dobrým příslibem pro budoucnost a moc se na to těším.“