Poslední fáze před IRkem
Další ročník IR rallye už téměř klepe na dveře a teamy jsou v poslední fázi přípravy. Ostře sledovaný bude letos zejména Vype Racing Team, který za to vzal opravdu pořádně, postavil špičkové stroje a angažoval ty nejlepší jezdce, které mohl ve startovním poli najít.
Dušan Randýsek:
Za volant SidexSide Wild Cat EVO totiž usedne Dušan Randýsek, který kromě toho, že se v minulosti účastnil Dakarské soutěže po boku s Davidem Pabiškou má na svém kontě ještě mnoho dalších zvučných titulů světové úrovně.
Cíl je jasný. Promluvit do bojů o přední
umístění:
Jak můžete vidět na fotografiích, jezdec právě školí nového mechanika v týmu- Václava Hucla. Proběhlo první seznámení členů týmu, seznámení se strojem, ale také proběhla první výměna názorů ohledně logistiky.
Testujeme závoděním:
Wild Cat EVO prošel zásadními modifikacemi, které vychází z předešlých závodních úspěchů, ale také neúspěchů. Ještě, než se speciál rozebral do posledního šroubku, se Dušan zúčastnil společného testování ve Slovenské Senici s týmem Buggyra Racing, která testovala Kolomého tisícikoňového Fat Boye. Rally#Cat zde byl testovat poslední úpravy na variátoru Arctic Catu před Intercontinental Rally 2015.
„S Buggyrou je dobrá spolupráce, jsou to profíci – hodně se testovalo ale i příjemně po večerech povídalo, a snad se jednou společně potkáme na Dakaru v Argentině – a to ne jen na laně.. :)“, dodal Randýsek.
- Zdroj: rallycat.eu
Wild Cat EVO:
Engine |
displacement – 1050 |
engine type – Suzuki based |
engine type – T–Twin SOHC 4–valve w / EFI HO |
max power 129 HP |
max Torque – XxXXx |
cooling system – liquid with twin fan |
Drive system |
front – differential Arctic cat with Rallycat |
front – transaxles with carriers |
rear – rear drive, oil cooled, |
rear – Marzochi radiator a pump |
brakes – hydraulic disc brakes Goldfren |
brakes – 2 – piston calibers |
Electric system |
original Arctic cat factory / Arctic team |
led ramps Baja design |
orreca data logger |
Safety equipment |
tank – FiA FT3 safety fuel tank 155 liters |
with one liter catch tank with fuel pump |
seat and safety belts – Fia standards – Sparco Pro 2000 |
Special featurers |
electronic power steering |
MD roadbook and ICO |
camel back |
coffee holder |
Power train |
transmission Automatic CVT – STM dual action |
hi / low range / reverse |
ventilation / air cooled |
Frame & suspension |
tube frame, under FiA specification, category T3 light., |
safety cage, homologated |
material – chromolybden ( 25CrMO4 ) |
front suspension – Double A – ARM – chromolybden |
rear suspension – 5 link trailing arm |
wheels – starkar – R14 |
tires – Matador Rally |
suspension – For Podium 2500 |
Body |
carbon-kevlar composites |
front windshield 4mm safety glass, door |
aluminum-kevlar combination |
Dimensions |
overall length 3340 mm |
overall width 1880 mm |
overall height 1670 mm |
ground clearance 350 mm |
dry weight 750 kg |